دل کی صحت بہتر کرنے لئے روزانہ اخروٹ کھائیں


  • Cyberian's Gold

    34300aaa-0144-485a-a422-ba44b69f9b5b-image.png
    آئی اے این ایس نیویارک: اخروٹ صرف ایک سواد ناشتہ نہیں ہوسکتے ، وہ آپ کے آنتوں کے اچھے بیکٹیریا کو بھی فروغ دے سکتے ہیں ، محققین کا کہنا ہے کہ یہ ‘اچھے’ بیکٹیریا بہتر دل کی صحت کا باعث بن سکتے ہیں۔

    جرنل آف نیوٹریشن میں شائع ہونے والی اس تحقیق میں اخروٹ کو صحت مند غذا کے حصے کے طور پر بتایا گیا ہے کہ یہ ایک دل اور آنتوں سے بھرپور نٹ ہوسکتا ہے۔

    اضافی طور پر ، گٹ بیکٹیریا میں وہ تبدیلیاں دل کی بیماری کے لئے کچھ خطرے والے عوامل میں بہتری کے ساتھ وابستہ تھیں۔

    “کافی شواہد سے پتہ چلتا ہے کہ غذا میں چھوٹی بہتری سے صحت کو بہت فائدہ ہوتا ہے۔ صحت مند غذا کے حصے کے طور پر دن میں دو سے تین اونس اخروٹ کھانا گٹ کی صحت کو بہتر بنانے اور دل کی بیماری کے خطرے کو کم کرنے کا ایک اچھا طریقہ ہوسکتا ہے۔” پیٹرسن امریکہ میں پین اسٹیٹ یونیورسٹی سے۔

    محققین کے مطابق ، ایک اور تحقیق سے معلوم ہوا ہے کہ معدے میں موجود بیکٹیریا میں تبدیلی - جو کہ گٹ مائکرو بایوم کے نام سے بھی جانا جاتا ہے - اخروٹ کے قلبی فوائد کی وضاحت کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

    مطالعہ کے لئے ، محققین نے زیادہ وزن یا موٹاپا والے 42 شرکاء کو بھرتی کیا جن کی عمریں 30 اور 65 سال کے درمیان تھیں۔

    مطالعہ شروع ہونے سے پہلے ، شرکاء کو دو ہفتوں کے لئے اوسطا امریکی خوراک پر رکھا گیا تھا۔

    اس “رن ان” غذا کے بعد ، شرکاء کو تصادفی طور پر تین میں سے ایک اسٹڈی ڈائیٹ کے لئے تفویض کیا گیا تھا ، ان سب میں رن آوین ڈائیٹ کے مقابلے میں کم سنترپت چربی شامل ہوتی ہے۔

    غذا میں ایک اخروٹ شامل ہوتا ہے ، جس میں ایک ہی مقدار میں الفا-لینولینک ایسڈ (ALA) اور اخروٹ کے بغیر پولیunنسیچوریٹ فیٹی ایسڈ شامل ہوتا ہے ، اور ایک ایسا ہی ہوتا ہے جس میں جزوی طور پر متبادل ایلیک ایسڈ (ایک اور فیٹی ایسڈ) پایا جاتا ہے۔ اخروٹ ، بغیر کسی اخروٹ کے۔

    تینوں غذا میں اخروٹ یا سبزیوں کے تیل نے سیر شدہ چکنائی کی جگہ لے لی ، اور تمام شرکاء نے چھ ہفتوں تک ہر غذا کی پیروی کی جس میں غذا کے وقفوں کے مابین وقفہ ہوا۔

    پیٹرسن نے کہا ، "اخروٹ کی غذا نے متعدد گٹ بیکٹیریا کو افزودہ کیا جو ماضی میں صحت کے فوائد سے وابستہ ہیں۔

    پیٹرسن نے مزید کہا ، “ان میں سے ایک روزبوریہ ہے ، جو گٹ کے استر کے تحفظ سے وابستہ ہے۔ ہم نے ایبیکٹیریا الیجینس اور بٹیریککوکس میں بھی افزودگی دیکھی۔”

    محققین نے یہ بھی پایا کہ اخروٹ کی غذا کے بعد ، گٹ بیکٹیریا میں تبدیلی اور دل کی بیماری کے خطرے والے عوامل کے مابین اہم ایسوسی ایشن ہوئیں۔

    مطالعے کے مطابق ، ایبیکٹریم ایلجن بلڈ پریشر کے متعدد مختلف اقدامات میں بدلاؤ کے ساتھ وابستہ تھا ، جس سے یہ پتہ چلتا ہے کہ ایبکٹیریم ایلجن کی زیادہ تعداد ان خطرے والے عوامل میں زیادہ کمی کے ساتھ وابستہ ہے۔



Quiz 100% Result
| |