دیگرآسان خصوصیات کے ساتھ ، یوٹیوب انڈروئد پر ایک نیا ایکسپلور والے ٹیب کی جانچ کر رہا ہے
-
جولائی 2019 میں ، یوٹیوب نے اپنے iOS ایپ پر ایکسپلور والے ٹیب کی جانچ شروع کی۔ پلیٹ فارم پر موجود صارفین میں سے صرف ایک فیصد نے نیا ٹیب دیکھا اور بظاہر ایک مثبت جائزہ چھوڑ دیا ہے کیونکہ یوٹیوب اب اینڈروئیڈ ایپ اور دیگر آلات اور پلیٹ فارم پر جانچ کو بڑھا رہا ہے ، یہ ٹوم لیونگ کے مطابق ہے جس نے ایک تخلیق کار میں اس معلومات کا انکشاف کیا تھا۔ اندرونی ویڈیو
یوٹیوب کے کمیونٹی ہیلپ سینٹر کے ایک اعلان کے مطابق ، “ٹرینڈنگ [ٹیب] ختم نہیں ہورہا ہے اور اس کا ایکسپلور [فیڈ]” میں اپنا ایک سیکشن ہوگا۔ ہوم ٹیب پر ، صارفین پہلے ہی دیکھے گئے ویڈیوز کی بنیاد پر تجویز کردہ مواد کا استعمال کرتے ہیں لیکن ایکسپلور ٹیب میں ، طرح طرح کے مواد ملیں گے اور صارفین اپنی دلچسپی کی بنیاد پر مختلف قسم کے ویڈیوز دیکھیں گے۔ اگرچہ ٹرینڈنگ مشمولات ابھی بھی ایکسپلور ٹیب کے سبیکشن کے بطور موجود ہیں۔
گوگل نے ایک سال پہلے اس تجربے کا اعلان کیا تھا لیکن یوٹیوب کا ایکسپلور کریں ٹیب ابھی جانچ کے عمل میں ہے۔
اینڈرائیڈ پولس پر نک کے اشتراک کردہ اسکرین شاٹ کے مطابق نئے ایکسپلور والے ٹیب میں موضوعات کے ل mon مونوکروم آئیکن کے بجائے رنگین ٹائلیں دکھائی دیں گی۔ گوگل کے مطابق ، نیا نمونہ پلیٹ فارم پر ابھرتے ہوئے چینلز کی تائید کرنے کے لئے ، “اضافے پر تخلیق کار اور مصور” پر توجہ مرکوز کرنا ہے۔
یہ واحد ٹیسٹنگ فیچر نہیں ہے جس کے بارے میں یوٹیوب نے تجربہ کیا ہے ، پلیٹ فارم نے پچھلے تین مہینوں میں کئی کوشش کی۔
حال ہی میں ، موبائل ڈیوائسز پر ایک بہتر کمنٹ سیکشن کا تجربہ کیا گیا تھا جہاں صارفین کو ویڈیوز کی پوری “اوپر اگلا” فہرست میں شامل نہیں ہونا پڑتا تھا۔ تبصرے ویڈیو کے نیچے ظاہر کیے گئے تھے۔
5 نومبر کو ، سبسکرپشن فیڈ کو موضوعات میں تقسیم کیا گیا تاکہ صارفین آسانی سے اپنے ممبر بنائے گئے چینلز کا مواد تلاش کرسکیں۔ سب سکریپشن فیڈ کے موضوعات میں سب ، آج ، دیکھنا جاری رکھیں ، نہ کھولے ہوئے ، لائیو اور پوسٹس شامل ہیں۔ ویڈیوز کو ریورس کرانیکل آرڈر میں ڈسپلے کیا گیا تھا اور ابتدا میں ، اس کا تجربہ صرف iOS آلات پر کیا گیا تھا۔
13 نومبر کو ، یوٹیوب نے چینل کے ممبروں کے تبصرے کو اجاگر کرنے کے طریقوں کا تجربہ کیا جس میں صرف ممبر تبصرہ سیکشن شامل کیا گیا۔ اس نے صرف اینڈرائیڈ ڈیوائسز پر تجربہ کیا۔
بچوں کے آن لائن پرائیویسی پروٹیکشن ایکٹ کے بعد ، یوٹیوب نے نومبر میں اعلان کیا کہ جنوری 2020 میں پلیٹ فارم پر بچوں کے مواد کے ساتھ کس طرح برتاؤ کیا جاتا ہے۔ بچوں کو نشانہ بنانے والے مواد میں تبصرے ، اطلاعات اور براہ راست چیٹ جیسی خصوصیات نہیں ہوں گی۔ YouTube ممکنہ امور تلاش کرنے اور صارفین سے آراء لینے کیلئے اس کی جانچ شروع کرتا ہے۔
اسی طرح ، صارفین کو یہ معلوم کرنے میں مدد کرنے کے لئے ایک نیا سبسکرپشن بیج آزمایا گیا ہے کہ ہوم ٹیب پر کون سا ویڈیو چینل کا ہے جس نے پہلے ہی اس کا سبسکرائب کیا ہے۔ چینل کے آئیکون کے ساتھ ایک “سبسکرائب شدہ” بیج ویڈیو کے نیچے نظر آئے گا۔
دسمبر کے آغاز میں ، یوٹیوب نے صارفین کو تخلیق کاروں کی کمیونٹی پوسٹس کے ساتھ رابطہ قائم کرنے کی اجازت دی جو فی الحال تخلیق کار دیکھ رہے ہیں۔ ویڈیو کے نیچے “اپ اگلا” سیکشن میں کمیونٹی پوسٹس دکھائی دیں گی۔
صارفین کو ویڈیوز کی مختلف شکلیں دریافت کرنے کے ل 16 ، 16 دسمبر کو ، یوٹیوب نے مختصر عمودی ویڈیوز ڈسپلے کرنا شروع کردیے جو 30 سیکنڈ سے کم ہیں۔ ان ویڈیوز کو “کہانیاں اور مختصر ویڈیوز” کے عنوان سے کہانیاں کے آگے دکھایا گیا تھا۔
حال ہی میں ، 17 دسمبر کو ، یوٹیوب نے ایک نئے “اس ویڈیو میں شامل” آپشن کی جانچ کرنا شروع کی ہے جو ویڈیو میں تخلیق کار کو اجاگر کرے گا۔ اس حصے کو ویڈیو کے نیچے دکھایا جائے گا اور اس میں نمایاں تخلیق کار کے چینل اور خریداری کے لئے سبسکرپشن اختیار کا لنک ہوگا۔ متعدد زمرے کے اعلی تلاشی لینے والے تخلیق کاران اس تجربے کا حصہ ہوں گے اور ابھی بہت کم اینڈرائڈ صارفین کو ہی اس خصوصیت کو دیکھنے کو ملیں گے۔
یوٹیوب صارفین کی آراء حاصل کرنے کے لئے اور اس کے بعد یہ جاننے کے لئے کہ تکنیکی معاملات موجود ہیں تو ، اس کے بعد بھی کئی خصوصیات کی جانچ ہوتی ہے۔ اس کے بعد یوٹیوب کی ٹیم کے ذریعہ جمع کردہ اعداد و شمار کے خلاف قانونی چارہ جوئی کی جاتی ہے تاکہ یہ فیصلہ کیا جاسکے کہ اس خصوصیت کو وسیع سطح پر چلایا جائے یا نہیں اور اسے کیسے جاری کیا جانا چاہئے۔
لہذا اگر آپ کو کوئی نئی خصوصیت نظر آتی ہے تو ، پلیٹ فارم پر اپنی قیمتی آراء چھوڑنا یاد رکھیں۔