-
Image: justin sullivan / Getty Images
کمپنی نے منگل کو اعلان کیا کہ فیس بک اپنی چہرے کی شناخت کی خصوصیات کو بند کرنے میں آسان تر بنا رہا ہے اور اب وہ خود بخود نئے صارفین کو فیس ٹیگنگ کا انتخاب نہیں کرے گا۔ فیس بک اپنے صارفین کے اپ لوڈ کردہ فوٹو میں چہروں کی شناخت کے لئے چہرے کی پہچان کا استعمال کرتا ہے۔ اس سے کمپنی کو “ٹیگ تجاویز” نامی ایک خصوصیت میں ، آپ کے دوستوں کی فہرست کی بنیاد پر خود بخود ٹیگ تجویز کرنے کی اجازت ملی۔
2017 میں ، کمپنی نے “چہرے کی شناخت” کی وسیع تر ترتیب کے ساتھ “ٹیگ تجاویز” کو تبدیل کرنا شروع کیا۔ اس ٹیگ کی تجاویز کو کنٹرول کیا گیا ، نیز فیس بک کے صارفین کو متنبہ کرنے کی صلاحیت اگر ان کی تصاویر پلیٹ فارم پر کسی اور کے ذریعہ استعمال ہو رہی ہیں۔ لیکن فیس بک کے سبھی صارفین کے لئے “چہرے کی پہچان” کی ترتیب دستیاب نہیں تھی ، اور فیڈرل ٹریڈ کمیشن نے ٹیگ کی تجاویز کو “دھوکہ دہی” قرار دیا کیوں کہ اسے بطور ڈیفالٹ قابل بنایا گیا تھا۔ رازداری کے دیگر حامیوں نے اس خصوصیت کو تنقید کا نشانہ بنایا کیونکہ “ٹیگ کی تجاویز” نام سے یہ واضح نہیں ہوسکا کہ فیس بک اپنے صارفین کے بارے میں بائیو میٹرک ڈیٹا اسٹور کررہا ہے۔
اب یہ بدل رہا ہے۔ جو بھی شخص پہلے سے ہی “چہرے کی پہچان” ترتیب نہیں رکھتا ہے اسے اپ ڈیٹ کے ساتھ ساتھ اس کی خصوصیت اور اس کو غیر فعال کرنے کی صلاحیت کی وضاحت کرنے والا نوٹیفکیشن بھی مل جائے گا۔ “ٹیگ تجاویز” کی خصوصیت مزید نہیں ہوگی ، اور فیس بک خود بخود نئے صارفین کو اس فیچر میں شامل نہیں کرے گا ، حالانکہ جو بھی پہلے اس کو فعال کرتا تھا اس کا انتخاب جاری رکھے گا جب تک کہ وہ اپنی ترتیبات کو اپ ڈیٹ نہیں کرتے۔ آپ اپنی فیس بک کی رازداری کی ترتیبات کے تحت “چہرے کی شناخت” کو منتخب کرکے یا اس لنک کے ذریعے اپنی ترتیبات کو چیک کرسکتے ہیں۔
اس کے چہرے کو پہچاننے والی ٹیک پر سوشل نیٹ ورک کو اس وقت اربوں ڈالر کے مقدمے کا سامنا ہے۔ مقدمہ 2015 کا ہے ، لیکن آہستہ آہستہ اس کی پیشرفت ہوتی رہی ہے - اور ابھی تک فیس بک کے حق میں نہیں ہے۔ کمپنی نے حال ہی میں ایک اپیل کھو دی جس میں اس نے مقدمہ خارج کرنے کی کوشش کی تھی۔
ایف ٹی سی نے اس بارے میں بھی نئے قواعد نافذ کردیئے ہیں کہ کس طرح کیمبرج اینالیٹیکا اسکینڈل کے معاملے میں فیس بک کمپنی کے ساتھ معاہدے کے ایک حصے کے طور پر چہرے کی پہچان کو استعمال کرسکتی ہے۔ ایف ٹی سی نے کہا کہ سوشل نیٹ ورک کو “اس کے چہرے کو پہچاننے والی ٹکنالوجی کے استعمال کے بارے میں واضح اور واضح نوٹس دینا چاہئے۔”